• Nem kage som gæsterne vil tale om i flere år
  • Nem cheesecake med fantastisk hjemmekogt dulce de leche
  • Fordi miniudgaver af almindelig mad bare er bedre
  • Meget bedre end almindelige kanelsnegle

søndag den 15. april 2012

Bananpandekager til morgenmad


Tommi sov hos en kammerat i nat da der gik øl og ludo i den og det blev halvsent. Så Buddy og jeg så filmen 'Burlesque' med Cher og Christina Aguilera, som Tommi nok alligevel vil være foruden. Jeg synes den var super god og lige min stil :)

Imorges vågnede jeg kl. 6.15 og var frisk så gik igang med at lave fordejen til et Poolish brød af melet fra AMO, for det var åbenbart et større projekt at bage det brød - mere om dette i et seperat indlæg. Da brødet først var klar ved middagstid måtte jeg finde på noget andet til morgenmad og kom i tanke om nogle bananpandekager jeg engang så. Opskriften var nem og jeg fik 2 styk som mættede i mange timer! De kan sagtens bruges til aftenskaffen også for de smager sødt af banan og kan serveres med alt fra marmelade til is. Orv ja, og så tager de 5 minutter at lave.

2 stk.
1 banan
2 æg
1 tsk. vaniliesukker

Mos bananen godt og bland med æg og vaniliesukker. Steg på panden i lidt margarine og server!






Suveræn god morgenmad! 

Ellers er søndagen gået med oprydning og rengøring, nabobesøg, tur på genbrug, ordne heste, lave aftensmad og nu er vi gået i sofaen, hvilket er rart da vi begge er ret trætte :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...