• Nem kage som gæsterne vil tale om i flere år
  • Nem cheesecake med fantastisk hjemmekogt dulce de leche
  • Fordi miniudgaver af almindelig mad bare er bedre
  • Meget bedre end almindelige kanelsnegle

torsdag den 11. december 2014

#11. december - candy cane med chokolade


Jeg så dette i et af min søsters jule-mad-blade fra New York og tænkte at det så nemt ud.

Det er det nok også, men de chokoladeforme jeg har er ikke så høje, så efter at have stået og holdt slikstokken lodret i 15 minutter uden der skete særlig meget, tænkte jeg, fuck det og lagde dem ned og så ind på køl.
Det virkede dog overraskende godt og de endte også med at blive 'lige' da de blev taget ud af beholderen.

Kom 1-2 stokke i en stor kop varm mælk, rør rundt og nyd en lækker peppermint-chokolade.

Tænker at det kan være et sjovt indslag til advent komsammen eller morgenhygge med ungerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...